Fordulat – fordulat hátán

2012-05-04 Hírek

kobak_6487

Fordulat-fordulat hátán. Főként ez jellemezte a mai napot. Hat szelektívet kellett teljesíteni a részvevő autóknak és quadoknak.

Kenderáztatón volt a rövidebbik mért szakasz kijelölve, amelyet három ízben tudtak le az indulók, és  Nagykállón jelölték ki a másik pályát a rendezők. Eseménydús nap lett a szombatból. Szervizig Fazekas Károly – Horn Albert haladt az élen, minden a legnagyobb rendben volt a X5-s BMW fedélzetén, de az utolsó szelektíven egy a céltól 100m-re lévő gyökér megdobta a jármű hátát, és felborult az autó. Versenyzők jól vannak, szervizcsapat „összerakta” a kocsit, de folytatni nem tudták már az Adrenalin Kupát. Horváth Béla – Nagy Szabolcs páros is feladni kényszerült a versenyt, motorgondok léptek fel a Dodge Dakota Mercedesben. Hangodi Zoltán sem tudta folytatni a küzdelmet a nyírségi pályákon a többiekkel, neki elszállt a kuplungja, így megmozdíthatatlan lett a Klement Mosquito.

Varga Imre és Szegedi Ferenc sem mondhatja éppen a legszerencsésebbnek magát ezen a napon. Minden a legjobban alakult, Imiék megnyerték az első mért szakaszt, majd harmadikak és a másodikak lettek. Bejöttek a Híd Községi Házhoz átnézetni az autót Mikivel, hiszen sok dolog nem volt a járművel. A negyedik szelektívnél a bányából, amikor kijöttek a fülkében hallották Feriék, hogy valami nem stimmel. Sajnálattal nyugtázták, hogy eltört a kipufogójuk. Első út így a szervizbe vezetett, hogy Mikiék orvosolni tudják. „Nagyon nehezen léptem túl ezen, hogy az élről, az első helyről. Végre minden a helyén volt, benne volt a bugi a lábamban, nagyon élveztük a szakaszokat. Megyünk tovább holnap, bár túl sok értelme a több, mint 5 órás büntetéssel nincsen. Sajnáljuk, de befejezzük most már a versenyt, nem adjuk fel. Tovább, előre.” – nyilatkozta Imi.